Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


torsdag 22 april 2010

Ask

När jag var och handlade,hittade jag en choklad ask med änglar på och lika kasse.Den asken måste jag ha,sen var den på rea så det var ingen tvekan. Hem till familjen,ät upp chokladen nu på en gång sa jag.(Jag är inte så förtjust i fin choklad) för jag skall ha lådan tom nu! Men dom kom på att det gick att lägga ur chokladen i en skål.Och så här blev den.Perfekt till att lägga målade motiv i när man skall iväg på någon träff

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Nu har jag hittat en ny blogg igen!!!.JÄTTEKUL.
Gillar dina stämplar..det är kul med nytt.
Kram//Inga

Gittans Pysselsida sa...

Glömde..du ser att jag behöver ett komihåg-block..har du någon beskrivning på det
//Inga