Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


måndag 1 augusti 2011

Sofies minialbum

Det här minialbumet rymmer 74 bilder och plats för ytligare 25bilder
här viker man ut 4 sidor som håller i hop med en magnet
Taggen som är på höger sida och har en ovanlig form är från en butik som heter Monki tror jag, den följde med en tröja som jag har köpt


Ett genomskinligt plast ark från en kartong fick bli höger sida
Ett papper som går att vika i fyra delar med ett band runt,vänster sida

Ett magnet album i albumet med 6 stora fotton i
Den lilla runda albumet längst upp på vänster sida får det plats 4 porträtt foton i


Den blå blomman kommer från en duk som gick att klippa så det blev massa lösa blommor

Den lilla vikta albumet som sitter fast med en nypa sväljer 9 mini bilder





Dom svarta hjärtana blev över när jag stansade ut bården runt kortet
Jag har stämplat många av taggen så man kan välja att ha foto eller inte.
Tim Holtz har jag tejpat lite överallt

3 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

oj oj, vilket läckert album!! vilket roligt och fantasifullt!! Du har lagt ner mycket jobb på det!

Kram Katja

Prickan sa...

Sååå läckert, vad fint det blev :-)Sen har du ju lyckats jättebra med att lägga in fler bilder i samma inlägg, såg din fråga i min blogg nu ... har varit ute på resa i europa en månad. Vi ses, kramar anna

hellenbell sa...

hej lena!
vilket arbete du lagt ner på detta underbara album!!! häpnadsväckande.
här finns ju hur mycket som helst att titta på, bloggen läggs i bland favoriterna. och jag måste göra några "tutt" och "rump"-kort själv. tack för inspirationen och ett väldigt trevligt besök.

/helen
scrapfabriken
uddevalla