Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


onsdag 27 juni 2012

ATC Kort


Om du vill skicka ett ATC till mej så skulle jag bli glad, så  skickar jag  ett tillbaka till dej. måttet skall vara 6,4 cm x 8,9 cm (2,5x3,5 amerikanskt mått) du kan googla om du vill ha mer info. Jag tycker att atc korten nästan har glöms bort och behöver få ny fart.På baksidan kan du skriva ditt namn och andra kontaktinfo.Ni som inte känner mej och kan min adress kan skicka till mitt jobb Magic bar karlaplan 6  11460 Stockholm och märk kuvertet med LENA . glöm inte att skicka med din adress .korten kan se ut hur som helst , målade,stämplade,scrappade ALLA KAN.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Kul idé!!!
Adressen sitter numera på anslagstavlan i pysselrummet, livet behöver bara lugna ner sig lite först....
Ha det gott!!

Jojjo sa...

Jag tycker verkligen att du ska prova att sy en Tilda. Det är så himla roligt och ger verkligen mersmak. Ja, man blir nästan beroende, har man gjort en så vill man göra flera.

Man kan köpa materialsatser hos panduro. Då får man allt man behöver för att göra en Tilda.
Man kan också köpa Tildaböcker, det finns många att välja på och dom innehåller massor med olika projekt som kommer med både arbetsbeskrivning och mönster. Jag föredrar böcker och köper dom flesta hos adlibris.
Lycka till!