Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


onsdag 15 augusti 2012

spegel nummer 1

Jag har hittat speglar som är jätteroliga att scrappa /stämpla på.
Jag tänkte delta i http://scraplagret.blogspot.se  tävling som handlar om  stämpla loss den här månaden och det har jag gjort  .Jag har stämplat på silkespapper och klippt ut och klistrat med dekorparslim  på spegeln
Men först har jag klistrat Tim Holtz nya typ av silkespapper på rulle med text på sen lite akrylfärg osv.
Stämplarna kommer från London och Holland.

2 kommentarer:

Stephi sa...

Å sån härlig spegel du gjort! Tack för att Du är med och tävlar!
Försök att få in bilden under inlägget, finns instruktion hur du gör. /stephi

Holgis sa...

Coola de blev! Jag har stått och tittat på dem och tänkt att de skulle vara utmärkta att scrappa men inte kommit längre. Kanske får ta en runda på Ikea efter jobbet på måndag =)
Vi syns!
/Sara